Dowiedz się więcej o ISO/IEC 27001
Najwyższego poziomu bezpieczeństwo systemów informacji i nienaruszalność poufności danych to jedne z priorytetów w Transparent Data. Jako jedni z nielicznych na polskim rynku posiadamy międzynarodowy certyfikat ISO/IEC 27001:2017-06, czyli Certyfikowany System Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji.
ISO/IEC 27001 to zbiór reguł i wymogów, jakie musi spełniać dana firma, by móc mówić, że posiada precyzyjny system zabezpieczeń we wszystkich obszarach działalności. Nie chodzi tu tylko o zabezpieczenia dotyczące kont i serwisów, scenariusze zagrożeń i włamań, zapasowe serwery czy ścisłą politykę bezpieczeństwa pracy z danymi, jaka obowiązuje wszystkich bez wyjątków pracowników firmy. Norma ISO/IEC 27001 określa również stopień bezpieczeństwa źródeł danych, z jakich przedsiębiorstwo korzysta oraz nieustanne udoskonalanie w danej firmie niezależnie ocenianego systemu identyfikacji zagrożeń. Innymi słowy, by móc utrzymać certyfikat, firma musi dbać o standard bezpieczeństwa każdego dnia przez cały rok.
Certyfikat ISO/IEC 27001 stworzony został przez Międzynarodową Organizację Normalizacyjną (ISO z ang. The International Organization for Standardization), będącą na obecny moment największą na świecie pozarządową organizacją ustanawiającą biznesowe standardy oraz przez Międzynarodową Komisję Elektrotechniczną (IEC z ang. International Electrotechnical Commission), która jest najbardziej znaną globalną organizacją opracowującą normy z zakresu technologii. Standardy opracowywane przez obie jednostki stanowią podstawę norm krajowych a także odniesienie dla kontraktów i przetargów międzynarodowych.
Co więcej, na straży ciągłości działania Transparent Data stoi również System Zarządzania Jakością zgodny z międzynarodową normą PN-EN 9001:2015. Wspiera on nieustanne podnoszenie jakości świadczonych usług poprzez doskonalenie swoich wewnętrznych metod i sposobów działania.
Poznaj swoje prawa i zobacz, co robimy żeby chronić Twoje dane
Transparent Data w pełni spełnia wymogi Ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (GDPR, RODO), które weszło w życie 25 maja 2018 roku we wszystkich krajach Unii Europejskiej. Nasz sposób pracy, odpowiedzialność i szczególnie stworzone w celu ochrony danych osobowych stanowiska – to wszystko gwarantuje naszym Klientom 100% bezpieczeństwo i poufność ich danych.
Obowiązek informacyjny stron i serwisów Transparent Data spółka komandytowa spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informujemy, iż:
1) Administrator danych osobowych
Administrator danych osobowych to osoba fizyczna lub prawna, organ publiczny, jednostka lub inny podmiot, który samodzielnie lub wspólnie z innymi ustala cele i sposoby przetwarzania danych osobowych.
Administratorem danych osobowych jest Transparent Data spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp. k. z siedzibą w Poznaniu (60-835), przy ul. Mickiewicza 27/5, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe MIasto i Wilda w Poznaniu VIII
Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru sądowego pod nr 0000698859, NIP:972 12 45 297, REGON: 302419567.
2) Inspektor Ochrony Danych
Jako że dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić bezpieczeństwo przetwarzanej przez nas informacji i zadbać o interesy naszych Klientów na najwyższym poziomie, powołaliśmy Inspektora Ochrony Danych. Jest to osoba, która informuje i szkoli naszych pracowników w obszarze obowiązków wynikających z RODO, kontroluje prawidłowe, bezpieczne przetwarzanie danych przez Transparent Data oraz pośredniczy pomiędzy osobami, których przetwarzane przez nas dane dotyczą, oraz Administratorem danych.
Z Inspektorem Ochrony Danych wyznaczonym przez Transparent Data można się kontaktować poprzez wiadomość na email: gdpr@transparentdata.pl .
3) Cel przetwarzania danych osobowych
Przetwarzamy Twoje dane osobowe, aby móc wysyłać informacje handlowe o naszych rozwiązaniach i produktach. Czynimy to tylko i wyłącznie na podstawie wyrażonej przez Ciebie zgody, czego podstawą prawną jest Art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. tzw. RODO.
Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże niepodanie danych skutkuje niemożliwością uczestnictwa w otrzymywaniu ofert marketingowych i informacji handlowych od Transparent Data.
4) Okres przetwarzania danych osobowych
Twoje dane osobowe przechowywane i przetwarzane przez Transparent Data będą do momentu odwołania przez Ciebie danej nam wcześniej zgody.
5) Prawa osób, których dane osobowe przetwarzamy
Posiadasz:
7) Zautomatyzowane przetwarzanie danych i profilowanie
Informujemy, iż Twoje dane mogą podlegać zautomatyzowanemu przetwarzaniu, w tym profilowaniu. Profilowanie odbywa się z wykorzystaniem takich narzędzi jak: pliki cookies (informacje o zasadach profilowania: Polityka Cookies w sekcji niżej).
Zapewniamy, że profilowanie podejmowane jest w celu zapewnienia usług jak najlepszej jakości oraz do celów administracyjnych, statystycznych i reklamowych, które nie powoduje negatywnych konsekwencji dla osoby, która podlega profilowaniu.
Sprawdź, jakie stosujemy ciasteczka, by ulepszać nasze serwisy
Drogi Użytkowniku,
nowe ustawodawstwo unijne oraz znowelizowana ustawa Prawa telekomunikacyjnego wprowadziły nowe reguły informowania Użytkowników o sposobach wykorzystywania plików cookies na stronach internetowych.
Twoja ochrona prywatności oraz przejrzystość korzystania z Twoich danych są niezwykle istotne dla Transparent Data Sp. z o.o. Sp. k., dlatego w celu należytego zadbania o Twój komfort i interesy, opracowaliśmy niniejszą politykę cookies.
Czym są pliki cookies?
Pliki cookies, nazywane również “ciasteczkami” ( z języka angielskiego cookie – ciastko), to niewielkie pliki tekstowe wysyłane przez odwiedzany przez Użytkownika serwis internetowy i zapisywane w przeglądarce internetowej, z której korzysta Użytkownik.
Zaprojektowane zostały one z myślą zapamiętywania preferencji i aktywności Użytkownika, takich jak logowanie się w serwisie, czas spędzony na stronie czy klikanie w odpowiednie linki. Dzięki plikom cookies podczas kolejnych wizyt Użytkownika na danej stronie internetowej, rozpoznane zostaje urządzenie Użytkownika a sama strona internetowa dostosowuje się do jego preferencji, np. pozostaje on zalogowany w serwisie albo w polach formularza kontaktowego podpowiadane zostają mu jego podstawowe dane.
W jakim celu używamy plików cookies?
Strony internetowe Transparent Data wykorzystują pliki cookies przede wszystkim do tego, żeby zapewnić Użytkownikowi wygodny, przyjemny pobyt na stronie przez dostosowanie jej zawartości do preferencji Użytkownika. Używają również cookies do tworzenia anonimowych (wykluczających identyfikację personalną Użytkownika), zbiorczych statystyk ruchu w serwisie, które następnie stają się podstawą modernizowania i ulepszania struktury strony internetowej.
Jakie rodzaje plików cookies wykorzystują strony internetowe firmy Transparent Data Sp. z o.o. Sp. k.?
Wykorzystujemy, co do zasady, dwa rodzaje plików cookies:
Dwa powyższe rodzaje plików cookies dzielą się również na:
Oprócz powyższej klasyfikacji, rozróżnić możemy jeszcze pliki cookies własne oraz pliki cookies stron trzecich. Do tego drugiego rodzaju należą m.in. pliki cookies Google Adwords, których administratorem jest Google Inc. Pliki te są wykorzystywane w celu mierzenia rezultatów prowadzonych akcji działań marketingowych i dopasowanie do preferencji użytkowników treści i form reklam, wyświetlanych zarówno na naszych własnych stronach, jak i m.in. w sieciach reklamowych, np. Google, czy Facebook (więcej informacji o plikach cookies wykorzystywanych w sieci reklamowej Google można znaleźć na stronie: https://support.google.com/adwords/answer/2407785, Facebook https://www.facebook.com/policies/cookies/)
Jak usunąć pliki cookies?
Pliki cookies używane są na naszej stronie internetowej za zgodą Użytkownika i w dowolnym momencie może on cofnąć wyrażoną zgodę lub zmienić jej zakres.
Standardowo oprogramowanie wykorzystywane do przeglądania stron internetowych przyzwala na umieszczanie cookies, jednak wystarczy zmienić konfigurację oprogramowania, by zablokować automatyczną obsługę plików cookies lub wyczyścić ich historię. W tym celu należy wejść w ustawienia przeglądarki internetowej i samodzielnie je zmienić.
Przez wzgląd na dużą liczbę istniejących typów przeglądarek, nie podajemy tu instrukcji blokowania lub czyszczenia cookies dla każdej z nich. Niemniej można je znaleźć tutaj: http://www.allaboutcookies.org/manage-cookies/
Jednocześnie informujemy, że ograniczenie lub całkowite zablokowanie plików cookies może negatywnie wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na niniejszej stronie internetowej.
W związku z faktem, że podanie poniższych informacji bezpośrednio każdej osobie, której dane znajdują się w naszej bazie danych nie jest możliwe (ze względu na ich liczbę oraz zwykle również brak odpowiednich danych kontaktowych) informujemy, że: