Z najprawdziwszą przyjemnością informujemy, że w sierpniu 2021 odbędzie się pierwsze w Polsce wydarzenie DataBeers. Jest to międzynarodowa formuła specjalistycznych spotkań, gdzie rozmowy o danych toczą się w luźnej atmosferze przy zimnym piwie. W ten sposób tworzy się otwarta przestrzeń do wymiany doświadczeń i posłuchania anegdotek wprost od praktyków. Jednym z nich na najbliższym evencie będzie CEO Transparent Data, Arek Hajduk.
W przeciwieństwie do tradycyjnych konferencji i prezentacji, prelegenci mają tylko 6 minut 40 sekund na opowieść. Będzie więc treściwie i ciekawie bez zbędnych formalności czy monotonnych wprowadzeń. Tematyka wystąpień może zahaczać o Data Science, Machine Learning, Big Data, integracje danych, interesujące wizualizacje danych, a także problemy, z jakimi boryka się każda osoba pracująca z informacją.
Idea DataBeers narodziła się w 2014 roku w Madrycie, a od tamtej pory do inicjatywy dołączyło już 18 miast z różnych części Europy. Choć temat na pozór wydawałby się niszowy, na spotkania w takiej dla przykładu Barcelonie, przychodzą setki osób. Gliwice, które gościć będą DataBeers Silesia, są pierwszym polskim miastem, które skorzysta z tej sprawdzonej, nowoczesnej formuły, tak aby wyjść out of the box poza klasyczną analizę danych i rozszerzyć ją o rozległy świat nowych możliwości, jaki już w tej chwili powstaje wokół nas.
Pomysłodawcą i organizatorem DataBeers Silesia jest niezależna organizacja pozarządowa Fundacja Media 3.0, której głównym trzonem działalności jest aktywność na rzecz otwierania danych i rozwijanie dziennikarstwa opartego na rzetelnych informacjach.
Data: 20.08.2021
Godz: 18:00
Miejsce: Gliwice, ul. Siemińskiego 25/4
Zarezerwuj miejsce: Link do formularza
Typ wydarzenia: bezpłatne, stacjonarne
Oficjalna strona wydarzenia na Facebook: DataBeers Silesia
Organizator: Fundacja Media 3.0
Partnerzy: Transparent Data, BIMobject Poland, Browar Głubczyce