Jak każdy produkt projektowany z myślą o i dla użytkowników, również i na Prześwietl.pl wprowadzone zmiany podyktowane zostały przede wszystkim ewolucją potrzeb dzisiejszego biznesu. Najnowsza wersja Prześwietl.pl stworzona została w odpowiedzi na rosnący w siłę trend one-stop-shopping, czyli zatrzymać się raz i znaleźć wszystko, czego potrzebujemy wygodnie i szybko w jednym miejscu.
Skrócenie czasu potrzebnego na wykonywanie zbędnych, monotonnych czynności, takich jak poszukiwanie informacji o firmach w kilku różnych źródłach rejestrowych, a co za tym idzie sprawdzanie dostępności i pobieranie dokumentów oddzielnie – oto podstawowa korzyść, jaką od zawsze oferowała nasza platforma. Teraz jednak, po wprowadzeniu szeregu udoskonaleń, korzyść ta nabrała mocy.
Przysłowiową poprzeczkę podnieśliśmy wdrażając następujące elementy:
Dotychczasowe umowy na określone pakiety raportów zastąpiliśmy dającym większą swobodę pakietem abonamentowym.
Pakiet Solo (dla 1 użytkownika) oraz pakiet Team (do 10 użytkowników) w wersji miesięcznej lub rocznej, każdy Klient może zakupić w dowolnej chwili wchodząc na stronę serwisu. W abonament wliczony jest dostęp do wygodnej wyszukiwarki, widok profili firm i osób, pobieranie odpisów KRS i statusów VAT oraz nielimitowany monitoring podmiotów. Z kolei o zakupie raportów handlowych i sprawozdań finansowych użytkownicy decydują w zależności od bieżących potrzeb, mogąc w każdej chwili niezależnie nabyć je z poziomu platformy, bez uprzedniego szacowania ilości własnych potrzeb.
Nowością jest również wprowadzenie pakietu Enterprise, pozwalającego spersonalizować dostęp do bazy Prześwietl.pl. API, wielojęzyczność, logowanie domenowe, white label, nieograniczona liczba użytkowników, dodatkowe źródła danych czy dokumenty – oto wyjście naprzeciw niestandardowym, indywidualnym potrzebom przedsiębiorstw z rodzimego i zagranicznego rynku.
Rebranding miał na celu odświeżenie i unowocześnienie brandu zgodnie z panującym obecnie trendem prostoty i minimalizmu. Nowe logo Prześwietl.pl nadal opiera się na motywie oka, jednak zamiast dotychczasowego kolorowego diagramu, w jego konturze znajdziemy lupę kojarzącą się z czynnościami sprawdzania, wyszukiwania i zagłębiania się w dane. Źrenica zamieszczona w jej środku dodatkowo wzmacnia ideę “prześwietlania” przedsiębiorstw i przedsiębiorców.
Mniej w nowym logo Prześwietl.pl znaczy więcej, zgodnie z naszym przekonaniem, że w świecie Business Information umiejętność upraszczania zawiłych relacji, tak by, to co niezbędne mogło łatwo i szybko przemówić, świadczy o stopniu inteligencji i zaawansowania technologicznego firmy.